WorldFengur, HJÄLP!?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Leikna

Trådstartare
Hej alla! Jag har ett problem... Jag vill jättegärna bli medlem på WorldFengur, men har ingen aning om hur jag ska göra :confused:!

Jag är medlem i SIF, och har betalt årets medlemsavgift. Men sen då? Hur gör jag nu?:confused:
:bow:

Sv: WorldFengur, HJÄLP!?

:idea: Gå in på SIFs hemsida, det finns en länk under Avel, Worldfengur

Sv: WorldFengur, HJÄLP!?

Hej alla! Jag har ett problem... Jag vill jättegärna bli medlem på WorldFengur, men har ingen aning om hur jag ska göra :confused:!

Jag är medlem i SIF, och har betalt årets medlemsavgift. Men sen då? Hur gör jag nu?:confused:
:bow:

Gå in på SIFs hemsida sen worldfengur. Sen skriver du in ditt medlemsnr på båda raderna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Detektivbuke hjälp mig! Igår fick jag ett julkort, det enda som står på är min adress. Ingen avsändare. Jag spricker nästan av...
Svar
10
· Visningar
842
Senast: Tofs
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 068
Senast: bobbbo
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
720
Senast: Squie
·
Hundavel & Ras Hej, har avlat på en blandrashund efter att fått förfrågan från tikägare. Vi har betalt för DNA analys för att säkerställa att vår...
2
Svar
22
· Visningar
3 081
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar