Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är nina jag också kokat på. Men enligt recentionerna var de åt det mindre hållet i storlek. Så inte rymliga som du tycker.Jag har Nina och är väldigt nöjd. Har haft dem 3 år nu och stövlarna är fortfarande hela, jag har dock bytt innerfodret en eller två gånger. Har då använt dem typ varje dag oktober-mars. Jag brukar ha typ 39-40 i skor och har 40 i dessa, de är ganska rymliga men inte för stora.
Är väl jag som har konstiga fötter Hoppas du blir nöjd!Det är nina jag också kokat på. Men enligt recentionerna var de åt det mindre hållet i storlek. Så inte rymliga som du tycker.
Jag drar vanligen 39 i skor. Tänkte om jag skulle köpa 40. För trånga är inte trevligt. Men inte för stora heller…
Jag har breda vader och det är gott om plats i mina, har vinterstöveln.Hur är wobbi stövlarna i vidden? Tänker om de fungerar när man har lite vidare vader?
Japp! Jag använder de hela vintern i stallet och ute på gården. Tömkör, och går promenader med hästen med dom utan problem. Det är väldigt lätta och skönaGår det att gå i stövlarna? Jag behöver nått när jag går med hundarna och det brukar bli nån mil åt gången iaf.
Så då kanske man vågar beställa alltsåJag har breda vader och det är gott om plats i mina, har vinterstöveln.
Det låter ju toppen!Japp! Jag använder de hela vintern i stallet och ute på gården. Tömkör, och går promenader med hästen med dom utan problem. Det är väldigt lätta och sköna