_Molle_

Trådstartare
Finns det några whovians aka Doctor who fans här? Ska ni se 50års specialen på någon av visningarna eller streama hemma?

Själv ska jag försöka streama hemma med några kompisar :)

Sv: Whovians?

Jaaaa! Är så sjukt peppad på avsnittet. Vi ska ha fest ikväll (hade hjärnsläpp när vi bokade datumet) så det får nog bli att kolla på det imorgon istället. Om man inte lyckas smyga undan och sätta sig med datorn i ett hörn och streama :D Kommer bli så fint att se David Tennant igen också :love:

Jajamen, vi ska gå och se det på bion! Säger samma som Stalone, kommer bli härligt att se Tennant igen. :love:

Jag lär få se det imorgon :meh:, om jag inte hittar någonstans att streama det! Killen bor i england och är ganska road över hur avundsjuk jag är....

Japp! :D

Lär väl få se det inatt (om det går att ladda hem inatt) eller imorgon hittar inget sätt att streama det :/

Önskar jag också hade möjlighet att se det på bio!

Även jag är sjukt peppad på att se Tennant igen! :love:
Känns dock jättesorgligt att veta att det bara är två (rätta mig om jag har fel!) avsnitt kvar med Matt Smith! Kommer sakna honom!

Kl

Visas det inte på BBCs hemsida? Isåfall kan man ju skaffa ett plug in till webbläsaren så man kan se det från Sverige :) Har dock inte helt koll på om det visas där och har lite fullt upp med festförberedelser för att hinna kolla. :p Men kanske att det går!

JAAAG! :love:

Har längtat i en halv evighet! Jag och hunden som förövrigt har fått en fluga till ära ska streama det ikväll och sen ser jag antagligen det imorgon också! :D:D

Jag ska streama från bbcs hemsida, skaffade just ett plugin :) verkar funka iaf.
Sitter i min Tardis onepiece,dricker ur min Tardis-mugg och viftar med en screwdriver. Mitt nördhjärta är otroligt peppat.

Saknat Tennant såå mycket, lite tveksam till hans nya frisyr dock :/

Hola nånting heter det, fick länken av min syster men tror det är .org eller .com googla Hola better internet så borde något komma upp :)

Kommer BBC streama det från sin hemsida då? Hittar ingen riktig info om det men kanske letar för dåligt!

Jag har hittat en sida på bbc, avsnittet börjar 19.50 på nätet.

Såå taggad! Värmer upp med åttondes film :)

BBC´s stream fungerar inte här heller, har provat starta om den 4 ggr men kommer bara typ 30 sekunder sen lägger den av igen :mad:

Liknande trådar

Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
1 357
Senast: sjoberga
·
Hemmet Tycker det är lite svårt att hitta relevant information så kollar här :) Hur går man tillväga för att bygga en klassisk veranda från...
Svar
15
· Visningar
865
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 267
Senast: MML
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 253
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar

Hund, Katt, Andra Djur