westerntränare i gbg

Y

YeahAaa

Ska äntligen börja träna western på riktigt med pållen. Så jag tänkte om de fanns någon här som kunde hjälpa oss att hitta en bra tränare runt gbg-området? :)

Tack på förhand!

Sv: westerntränare i gbg

Om du bor i GBG kan du kontakta West Star som tränar för Per Larsson, han är jättebra...
Du kan hitta west star här
www.weststar.nu

Sv: westerntränare i gbg

Just nu är jag inte så aktiv i Göteborgsklubben, men jag har hört att reservlistan är relativt lång för att träna för Per. Däremot blir det nog lediga pass emellanåt. Nu till helgen är det träningar i Kungälv för Per så det är bara att åka dit o titta. Det står på hemsidan.

Vet inte hur mycket andra träningar som finns i o runt Göteborg men en bra idé är att ta kontakt med någon i styrelsen, de brukar ha koll på allt som händer.

Lycka till!
/Sandra

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: Ketrawzc
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 482
Senast: Nepenthe
·
Skola & Jobb Det kan vara så att jag har jobb på gång som allt-i-allo/vaktmästare. Idag var jag där för andra gången och träffade killen som ska...
Svar
10
· Visningar
867
Senast: Cambrie
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama