Westerntävling i Östergötland

M

Micela

Min pojkvän har börjat rida western. Själv rider jag akademsikt och har aldrig tävlat. Eftersom vi båda är nybörjare på ämnet försöker jag hitta tävlingar som man kan åka och kolla på, men också där han har möjligheten att träna sig själv och sin häst. Har försökt hitta några D och E tävlingar. Dock vet jag inte var jag ska kolla någonstans. Tips någon?
mvh micela:rofl:

Sv: Westerntävling i Östergötland

Kanske kolla på Western riders östergötland's hemsida. Wroster.se

Ojj..

Du har rätt .com är det!

Gota western riders håller till mer mot Linköping, Åtvidaberg. Medans Östgöta riders håller till i Norrköping.

varför inte kolla på WRAS domhar ju alla tävling för i år uppskrivna

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: Mia_R
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 120
Senast: zarmino
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka