Westernsadel till shettis

H

Happy_me

Går det att få tag på en bra westernsadel till shettis? Jag har bara hittat skräpsadlarna. Någon som har tips om var man kan hitta detta?

Vill även ha tips på var man kan hitta vanliga sadlar till shettisar som är av bra kvalitet.

Sv: Westernsadel till shettis

Vanliga sadlar har dom på hööks av god kvalitet. Men min westernsadel har jag köpt i usa när jag bodde där. Har aldrig sett nån seriös shettis sadel här i sverige. Men annars kan lå låta nån duktig sadelmakare göra en så har du en som passar som en smeck. Lycka till.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
779
Senast: Lisen82
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Fram med tips på var man får tag på vanligt påslakan utan örngott. Jag hittar bara set. Förr hade ikea men nu hittar jag bara med örngott.
Svar
4
· Visningar
339
Senast: Krålus
·
Utrustning Ni som har uppblåsbara säkerhetsvästar (med gaspatroner som fyller västen när man trillar av), hur tycker ni att de fungerar? Skyddar de...
Svar
7
· Visningar
753
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka