Westernridskolor

Jannice

Trådstartare
Jag håller på och letar westernridskolor i närheten av mig och håller på att bli galen :angel:

Finns det något ställe där de ridskolor som finns är listade? Jag vill hitta en i Västmanland, Södermanland eller Örebro och gärna så nära Arboga som möjligt...

Sv: Westernridskolor

Jag är lite osäker på Södermanland, men annars är tyvärr svaret nej. Det finns bara tränare där man behöver ha egen häst. Men du kan få låna min och träna för mig några gånger om du vill, jag pm:ar dig :)

Liknande trådar

Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
347
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 805
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 059
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar