Westernridskolor

Jannice

Trådstartare
Jag håller på och letar westernridskolor i närheten av mig och håller på att bli galen :angel:

Finns det något ställe där de ridskolor som finns är listade? Jag vill hitta en i Västmanland, Södermanland eller Örebro och gärna så nära Arboga som möjligt...

Sv: Westernridskolor

Jag är lite osäker på Södermanland, men annars är tyvärr svaret nej. Det finns bara tränare där man behöver ha egen häst. Men du kan få låna min och träna för mig några gånger om du vill, jag pm:ar dig :)

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 014
Senast: Niyama
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
606
Tjatter I dagsläget bor vi i ett mindre samhälle, tråkigt klimat (både kallt och osocialt) med väldigt dåligt utbud av det mesta. Vi vill...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
6 301
Senast: Otherside
·
Fritid Jag funderar på en solosemester på 1-2 övernattningar i sommar. Det finns ett gäng loppisar, byggnadsvårdsbutiker etc som jag vill åka...
2
Svar
25
· Visningar
968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka