Westernridning i Stockholm - vart vända sig?

R

reVoid

Hänvisar från denna tråd: Hjälp mig börja rida!

Är nu ute efter någon som kan lära mig rida western! Vore kul att prova på ett par tre gånger i alla fall...

Har dock inte hittat något stall/ridskola som kan hjälpa mig! Några har hänvisat mig till ett ställe som ligger efter Södertälje, men det är SÅ himla långt att åka, då jag som sagt siktar på 3-5 ridturer per vecka, och har en bil (modell sport!) som dricker lite! Blir så dyrt i längden...!

Så, är det någon som kan komma med tips på andra westernanläggningar?
Man fick uppenbarligen inte skriva ut namn på stall/ridskolor, men jag tar gärna emot PM! :bump:

Sv: Westernridning i Stockholm - vart vända sig?

Vet att det finns ett ställe som heter Cowboy Dreams, ska ju ligga i Stockholmsområdet, men jag vet inte vart. Antar att det är OKna du fått tips om, dom har jag hört ska vara bra.
Annars är det nog ont om westernridskolor, det är tyvärr ett problem, folk har ingenstans att ta vägen om dom vill börja och inte har häst!

Där borde ju verkligen förbättras!!!:idea:

Lycka till, western är verkligen roligt!!

Förresten, SM går just på Okna nästa helg, kan ju vara kul att åka och kika och så kan du ju få tips där om bra ställen!!!

Liknande trådar

Träning Hej! Är ny i forumet och har förstått att man inte får skriva ut ridskolors namn i inlägg, ber därför om PM eller guidning i tråden...
Svar
4
· Visningar
2 101
Western Jag fick en prova-på-western-ridning av tralala i julklapp och igår åkte vi en jäkla massa mil åt helt fel håll för vår utflykt...
Svar
7
· Visningar
1 458
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V