Westerngalan 2015

Jag ska också dit på gala, inga möten. Det enda jag hade velat gå på är western Sveriges men det blir ju bra tight innan galan börjar...

Jag blev besviken på själva galan. När priserna skulle delas ut var det knappt någon som lyssnade. Arrangören hade ställt högtalarna lite tokigt så de var vända mot dansgolvet och inte åt borden där folk satt och åt. Jag hade förväntat mig att det skulle vara mer högtidligt runt det där. Jag blev glad över min uppfödning Hi Tech Razzmatazz som återigen tog hem fina priser. :)
För övrigt utlovades musik och underhållning under kvällen. Musiken var sådär. Samma låtar i lite olika tempon. Och underhållningen missade jag nog trots att jag var på plats från 19 tills det var slut. Själva festen kändes som om den aldrig kom igång på något sätt.
Trots allt så hade jag *vansinnigt* roligt. Människorna jag kom dit med och alla andra vänner som var där gjorde helt klart kvällen minnesvärd. :banana:

Liknande trådar

Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa...
2
Svar
25
· Visningar
1 577
Senast: ii-ssa
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 976
Senast: Squie
·
Mat Fyller 40 om drygt 2 veckor och för att fira detta har jag bjudit mina vänner på bla en picknick nästa helg. 🥳 I gruppen finns bla 2...
Svar
13
· Visningar
1 616
Senast: Tilly_85
·
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 396

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka