western ridning i skara

B

barfotabarn

Hej.. Jag undrar om det är någon som vet var/ för vem man kan träna i skara. finns det någon aktiv klubb ?
jag ska börja plugga där så hade varit kul och träffa likasinade.. :laugh:

Sv: western ridning i skara

från Skara är det inte så JÄTTElångt till Ulricehamn, kolla gärna aktiviteter på www.kbwr.se

Madeleine Stiwing har träningar också :)
bara att kolla hennes nummer på hitta.se

Jag bor i Lidköping och känner mig ensam att rida western där! Så du är välkommen till grannkommunen när som! :banana:

Hojt! Här är en skaraborgare till! Nyinflyttad i Skara, och som alltid sugen på att hitta en tränare som gillar mig och min häst.
Har ingen bil, så det är inte så lätt för mig att åka någonstans med hästen. Ännu bättre, jag har ingen ridbana här heller! Så, var hittar jag någon som är villig att knalla ut på en åker, i en hage eller allra helst i skogen för att ge en liten lektion? :D

Vet ingen tränare, men de vore kul att få veta var du bor/har hästen..:laugh:
Sjävl bor jag mellan skara och skövde, utanför Varnhem.

Jag bor mellan Skara och Götene, hästen bor en bit från Uddetorp (ca 2 km från naturbruksgymnasiet, en liten gård som heter Fröstorp). Måste säg att det är en väldigt trevlig bygd, "trots" dialekten. Jag vet, jag ska inte säga nåt som har halva släkten i Limmared/Alingsås och pratar småländ-västergötska så det står härliga till :p :D

Haha, det där var ju bara en halvmil från mej! Eller, nja, lite mer kanske. Men helt klart värt en extra cykeltur (eller ridtur kanske :angel: )

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 620
Senast: Nepenthe
·
Ridning hej, jag rider islandshäst och har många olika träns men jag vill börja träna min häst bettlöst så då undrar jag om det är bättre med...
Svar
2
· Visningar
353
Senast: Sryoqwe
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svar
22
· Visningar
1 875
Senast: Kajsalisa
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 484

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Adoptivhund vägrar gå ut
  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Tillbaka