Western allsvenskan!!

M

Manatee

Nu börjar det dra ihop sig... =)
Vilka klubbar har fått ihop lag?? (Obs. jag är ny här på Bukefalos om ni ej sett mej tidigare :) :D

GOWR (gota western riders) kommer antagligen med ett lag iår. vi ska träffas snart o se om det blir något lag *hoppas*

Hade ingen aning om att det fanns en westernallsvenska. Vilka grenar tävlar man i? Funkar det som hopp och dressyrallsvenskan med olika divisioner? Berätta mer, eller hänvisa till nån sida där man kan få info!
Hälsningar Camilla - som gärna vill börja tävla i år..!

tja... själv hade ja å mina "western kompisar" en tanke på att vara med... men eftersom ja inte fyllt arton och har körkort blir de nog ingen allsvenska för oss... även fast vi inte vill något annat!!! bor ju ganska långt norr ut å de blir så långt mellan tävlingarna då...=( jaja... men kanske någon anna gång... vem vet...?!?

Jag har svårt att tänka mig att vi inte skulle få ihop nåt lag, speciellt med tanke på att vi ju vann allsvenskan förra året.... :angel: :D...förresten, vi det är ju givetvis SunCity...... :angel: ;)

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:

Phui....försök inte...den finns redan hos rätt klubb... :devil:
I ditt fall är det nog mest bara munväder....... :devil: :D ;)

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:

Nya regler i år så då har väl andra klubbar chancen med.
Missförstå inte SCW var bäst!
CWR kommer ha minst ett lag i år planerar redan nu.
Snart kommer förresten CWR:s första tidning för iår. Skickar en till dig så du kan läxa upp mig var jag gjort fel. :rofl:
Vi ses väl snart!
//Christel

hehe=) ja, de blir väl träff på lör, ska dit då iaf. e du me i klubben me?

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
Svar
11
· Visningar
828
Senast: Sassy
·
Utrustning Är det en ny trend att ha en padd under nosgrimman? Det dök upp reklam i mitt fb-flöde häromdagen, och nu ser jag att flera har det på...
Svar
7
· Visningar
852
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Jag har nyss fyllt 50 och tycker att min mage har tappat formen helt,. Jag har svårt att dra in den över huvud taget. Har sen tidigare...
2
Svar
21
· Visningar
1 798
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar