avd goddag yxskaft?Du missade inget ovanligt. Leken är ju som den är
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
avd goddag yxskaft?Du missade inget ovanligt. Leken är ju som den är
Tur att du hann röstaJäklar, mitt Internet lade ner direkt efter mitt senaste inlägg, så jag missade de sista minuterna... Kanske var lika bra.
Bra tajmingUrsäkta att det dröjer, naturligtvis vaknade bebis precis nu...
Du räknade inte klart ihop rösterna? Bara nyfiken.ja men just när man trodde man greppat detta med dessa sjuka eländes överdjävliga ***(ord som inte får uttalas)
Så...
Gör ni det igen
Jag vet sjutton vad jag ska tro ärligt talat!!!!!
nä såg att LL han före men vill du ha n komtrollräkning så står jag till tjänst!Du räknade inte klart ihop rösterna? Bara nyfiken.
AHA*Uppdatering*
Efter att ha studerat sin motståndare noga i många dagar nu tror sig Buffy och gänget veta vem deras motståndare är och var han gömmer sig.
Mästaren, en überond gammal vampyr, har som mål att göra hela mänskligheten till slavar att äta och plåga i all oändlighet.
När gänget lokaliserat hans lya under jord bestämmer de sig för att angrepp är bästa försvar och förbereder således en attack på alla fronter!
Det blir en våldsam strid där ingen riktigt vet vad som händer. Det utdelas slag till höger och vänster och det är oklart vem som kommer gå segrande ur striden.
Till slut hamnar Buffy öga mot öga med mästaren. Med en mäktig sving lyckas hon skjuta honom rakt i bröstet med ett armborst hon sparat just för det här tillfället.
Mästaren faller till golvet med ett hånskratt. När Buffy tittar upp förstår hon varför. En av hennes vänner har blivit biten och bortförd och de förstår alla att de kommer få möta sin vän i en ny skepnad nästa natt…
Koppen var demon
Natt-DL kl 8.30
Nää klagar inte allsnä såg att LL han före men vill du ha n komtrollräkning så står jag till tjänst!
och därmed sagt att tidigare ( för mig) goda Glömmerallt och Habina är under lupp nu!!!)
Varför?
de ändrade röster.. ffa Habina i sista minuten vilket ger mig att jag kanske inte varit såååå fel ute ändå i denna leken!
Glömmerallt mer osäkert, men frapperande att hon också ändrar rösten...
jag gräver djupare i detta under kvällen natten morgondagen!