Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

*Uppdatering*

Efter att ha studerat sin motståndare noga i många dagar nu tror sig Buffy och gänget veta vem deras motståndare är och var han gömmer sig.

Mästaren, en überond gammal vampyr, har som mål att göra hela mänskligheten till slavar att äta och plåga i all oändlighet.

När gänget lokaliserat hans lya under jord bestämmer de sig för att angrepp är bästa försvar och förbereder således en attack på alla fronter!

Det blir en våldsam strid där ingen riktigt vet vad som händer. Det utdelas slag till höger och vänster och det är oklart vem som kommer gå segrande ur striden.

Till slut hamnar Buffy öga mot öga med mästaren. Med en mäktig sving lyckas hon skjuta honom rakt i bröstet med ett armborst hon sparat just för det här tillfället.

Mästaren faller till golvet med ett hånskratt. När Buffy tittar upp förstår hon varför. En av hennes vänner har blivit biten och bortförd och de förstår alla att de kommer få möta sin vän i en ny skepnad nästa natt…

Koppen var demon

latest

Natt-DL kl 8.30

*Uppdatering*

Efter att ha studerat sin motståndare noga i många dagar nu tror sig Buffy och gänget veta vem deras motståndare är och var han gömmer sig.

Mästaren, en überond gammal vampyr, har som mål att göra hela mänskligheten till slavar att äta och plåga i all oändlighet.

När gänget lokaliserat hans lya under jord bestämmer de sig för att angrepp är bästa försvar och förbereder således en attack på alla fronter!

Det blir en våldsam strid där ingen riktigt vet vad som händer. Det utdelas slag till höger och vänster och det är oklart vem som kommer gå segrande ur striden.

Till slut hamnar Buffy öga mot öga med mästaren. Med en mäktig sving lyckas hon skjuta honom rakt i bröstet med ett armborst hon sparat just för det här tillfället.

Mästaren faller till golvet med ett hånskratt. När Buffy tittar upp förstår hon varför. En av hennes vänner har blivit biten och bortförd och de förstår alla att de kommer få möta sin vän i en ny skepnad nästa natt…

Koppen var demon

latest

Natt-DL kl 8.30
AHA
VAR DET INTE VAD JAG TRODDE!!!!
eländes usling!!!!!!

• Gilla
Reactions: MM
Nu kryper jag till kojs. Jag har ABSOLUT INGEN ANING OM VEM RESTERANDE ONDA ÄR!! var där ens fler? Eller va hon sista men då omvandlar en? Nej, tack och godnatt för mig!!

dumma koppen att luras så och dumma mig som gick på det:banghead:

Då borde ju asko vara god då för jag tror inte koppen valde att demona henne. Demonen brukar välja någon mer rutinerad.

de ändrade röster.. ffa Habina i sista minuten vilket ger mig att jag kanske inte varit såååå fel ute ändå i denna leken!
Glömmerallt mer osäkert, men frapperande att hon också ändrar rösten...
jag gräver djupare i detta under kvällen natten morgondagen!

Jag törs ju knappt räkna längre och piffiga färgglada röstlistor från mig kan ni glömma... :crazy:
Tror vi alltså att det sitter en gammel-vampyr tillsammans med nyingen i lyan nu?

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 027
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar