WEG bilder och uppdateringar

Sv: WEG bilder och uppdateringar

Jag fick nyss upp att Reynolds höll 38 km/h!

Men jag undrar fortfarande om inte FRA 49 med Hanaba du Bois bara har en GPS som inte funkar - och var är de då?

Shit va spännande, vill också kunna se på tv'n! Ne, nästa häst jag skaffar får nog vara en genmanipulerad bamsearab, hoppehästen på 177 är kanske inget optimalt distansämne... :angel:

UAE ser ut att ha passerat USA som inte kan hänga på

Och Maria är alldeles strax i mål!!

Fatta vilken svincool känsla att veta att man bara har några kilometer kvar till mål efter 15,5 mil och rida för allt tygeln håller på en fräsch häst med krafter kvar, kan det finnas något coolare?! :eek: :banana:

Reynolds har tydligen slagit av och satsar kanske på att någon av de andra åker ut. UAE:rna går så fort att hjälmarna tappar färgen

Ska bli riktigt intressant att få reda på medelhastigheten för den här slingan :))

Om det nu inte finns några fler ekipage som vi inte ser, så
tar Maria och Nobby hem detta om de blir godkända!
Hoppas man får reda på det snart!
Al Maktoum x 2 har gått förbi Reynolds nu..

Nu har man ju angett tider i leaderboarden, i och för sig i fel ordning, men tiderna verkar stämma. Och då är pappa Muhammed före sonen Hamdan. Kul att se en jänkare uppe och slåss - få se om hon gjorde rätt som slog av (eller om hästen hade gjort sitt). Helt otroligt att alla UAE:rna har gått så bra - nu blir det väl slut på snacket att de bara kan vinna i öknen.

Men som malhmt frågade: hur vet vi hur slutbesiktningen går. Jag försökjeer kolla Endurance Net som du uppdaterar oftare nu

18:35:01 - @endurancenet: Waiting for all horses to pulse down and trot out
17:34:00 - @endurancenet: Maria first, shk mo 2nd, shk majid3rd, heather beat Jean Phillips Frances in racing finish for 4th.
18:28:52 - @endurancenet: Shk majid third
18:28:27 - @endurancenet: Shk mo in second

Då var alltså otroliga Hanaba du Bois (Frances) kvar i racet! Hon och Nobby är ju helt osannolika!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka