Tulip
Trådstartare
Jag har relativt nyligen köpt en 5 åring efter Waliant 945 och jag skulel gärna vilja veta mer om honom. Kan tyvärr inte hitta så mycket om honom på nätet, såg att han var med i hingsttåget 04 och han har även några (ganska mediokra) dressyrreslutat från våren 04 men sedan hittar jag ingetting. Någon som vet vart han har tagit vägen, är han borttagen ur avel, har han skadat sig eller är det bara svårt att hitta?
Vill gärna ha erfarenheter av han avkommor också så klart, om någon har träffat nån, om hur de är och vad de gör.
Min lilla häst är fux, har vita kotor bak och är bara 159 i mankhöjd. trevlig, cool och har gott självförtroende, rör sig helt ok och verkar inte ha allt för svårt för sig (till skillnad från matte då )
Vill gärna ha erfarenheter av han avkommor också så klart, om någon har träffat nån, om hur de är och vad de gör.
Min lilla häst är fux, har vita kotor bak och är bara 159 i mankhöjd. trevlig, cool och har gott självförtroende, rör sig helt ok och verkar inte ha allt för svårt för sig (till skillnad från matte då )