Sv: Vsm 2006

Nu var det i och för sig flera år sedan jag red SM i FS1, men som det var då så lönade det sig att göra ett lätt och säkert program och få bra poäng på det man gör. (funkade för mig i alla fall!)
Lycka till, och hoppas att du kvalar i någon mer klass!!

Sv: Vsm 2006

Japp, jag ska till ridhuset snart och göra om programmet lite, ska slopa mina älskade skänkelvikningar och bara göra allt STENSÄKERT!

Fått lite feedback på fyrgången av en välidgt duktig kille också, så jag ska kämpa på där och hoppas på det bästa :)

Sm blir det iaf, i vilket fall som helst. Vad sjutton, snäll mamma som kör hästen och Wången vill jag ju tävla på någon gång! :D

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 116
Senast: zarmino
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 644
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 863
Senast: Lhas
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 982
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar