Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, utan att blinka!Då måste du väl vara fundersam över de flesta läkare också??
Hehe, jag (och dom) undrar nog ännu mer hur du tänker
Jag resonerar så här:Så veterinärer rekommenderar sträng vila vid vrickning bara för att de inte har samma kunskap som du?
Skillnaden mellan häst och människa är STOR. En häst förstår inte att "lagom belastning" är bäst. Släpper du ut en häst med en lindrig vrickning på plan mark i en hage med andra hästar tillåts den bralla och kan vricka upp vrickningen ordentlgit med ledinflammationer och benpålagringar som följd. Det är på grund av denna risk som de ordineras boxvila elelr sjukhage.. Inte för att själva läkningsprocessen går snabbare.
Veterinärer har faktsitk 5,5 års utbildning. Tror du inte de vet hur man hanterar en sådan vanlig och relativt enkel sak som vrickning bäst?
!
Jag ser det som ett mycket stort och allvarligt problem att läkare är så styrda av läkemedelsföretagen.
Så veterinärer rekommenderar sträng vila vid vrickning bara för att de inte har samma kunskap som du?