Bekk

Trådstartare
Är det någon mer än mig här inne som har sökt till Vretas YH-utbildning i år? :)
 
Sv: Vreta YH

KL

Söker för övrigt någon att samåka till ridprovet på tisdag. Reser ifrån Helsingborg. Så finns det någon som åker från söderöver så är jag intresserad av att möta upp och samåka ;)
 
Sv: Vreta YH

Oj, tog av misstag för givet att alla här inne sökte häst... ;)

Så jag har också sökt häst och ska göra ridprov på tisdag!

Tyvärr så åker jag från fel håll, åker du tåg?
 
Sv: Vreta YH

Har inte sökt men har en vän som funderat på det. Men har vi fattat fel?
Jag har fattat att går man YH häst så läser du för Ridlärare, hästhållning och företagande?
Men det kanske är fel?
Vet att man gjort om utbildningen för iår.

I vart fall får ni vistas i fräscha lokaler iaf :-)

Gick på Vreta under gymnasietiden, fast det är ju ett par år sen :-P Ska ni ha med egna hästar? :-)
 
Sv: Vreta YH

Ah, trevlig med en som också ska dit! ;) Jag kommer förmodligen köra, verkar inte finnas lämpliga tåg (dessutom vet jag inte om skolan befinner sig så man lätt kan ta sig dit från tågstation?).
 
Sv: Vreta YH

Du kan enkelt ta buss från Linköping som passerar skolan. Vet inte om 520 och 620 fortfarande passerar men någon av dem borde göra det.
 
Sv: Vreta YH

Har inte sökt men har en vän som funderat på det. Men har vi fattat fel?
Jag har fattat att går man YH häst så läser du för Ridlärare, hästhållning och företagande?
Men det kanske är fel?
Vet att man gjort om utbildningen för iår.

I vart fall får ni vistas i fräscha lokaler iaf :-)

Gick på Vreta under gymnasietiden, fast det är ju ett par år sen :-P Ska ni ha med egna hästar? :-)

Det finns YH-häst, YH-lantbruk och YH-skog!

Jag gick också Vreta på gymnasiet, så förhoppningsvis så får jag komma tillbaka! :)
Egen häst är planen, hoppas att de tycker att han duger bara...
 
Sv: Vreta YH

Ah, trevlig med en som också ska dit! ;) Jag kommer förmodligen köra, verkar inte finnas lämpliga tåg (dessutom vet jag inte om skolan befinner sig så man lätt kan ta sig dit från tågstation?).

Jag ska åka bil, kanske kan hämta upp dig på stationen! :)
 
Sv: Vreta YH

Det vet jag väl att det finns YH för varje inriktning.
Det står ju YH häst i mitt inlägg :-)

Tyckte det verkade som att sockerbit bara skulle gå ridlärare, därav frågan :-)

När gick du Bekk?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
541
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
694
Senast: niardasp
·
Skola & Jobb Finns det något generellt att säga där? Bakgrund: människa som byter bana och sökt brett till HT23. Har ett par hundra Hp i...
2
Svar
30
· Visningar
3 010
Senast: Murphy
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 073

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp