VM i hoppning

Men den är en av de absolut bästa hästarna på plats, kapacitetsmässigt alltså. Att kunna hoppa som den gör, ibland rakt in i handen och ändå vara felfri, det är tamigfan helt osannolikt.
Absolut, han är fantastisk, annars hade inte Peder valt honom. Men jag är nog lite för kär i All in, allt annat Peder rider blir lite i skuggan.. :angel:

Ni som kan det här med avel, de pratar mycket om Chacka Blue (Sp?) som en hingst som många hoppare har i stamtavlan. Har inte hört något om honom innan?

Tydligen är Blue Moon helgalen och man kan inte rida fram henne utan det är bara att ta ut henne direkt på banan och hoppas på det bästa :D

• Gilla
Reactions: eyz
Jag hoppas verkligen på svenskar i den individuella finalen på söndag, om inte annat för att mitt nyförvärv till pojkvän gått med på att se den med mig. Vore ju liksom fint om han fick hela upplevelsen med att jag gråter som ett litet barn när tex. Peder rider felfritt :D

Ni som kan det här med avel, de pratar mycket om Chacka Blue (Sp?) som en hingst som många hoppare har i stamtavlan. Har inte hört något om honom innan?

Tydligen är Blue Moon helgalen och man kan inte rida fram henne utan det är bara att ta ut henne direkt på banan och hoppas på det bästa :D

Chacco Blue. Har väldigt många fina som är på väg upp nu!! Schockemöhle som ägde men han förolyckades tyvärr ganska ung så de håller hårt i de dropparna som finns kvar.

Chacco-Blue verkar lämna många rätt svårmanövrerade hästar minst sagt. Många som jag sett är väldigt starka. Men hoppa kan de.

Chacco Blue. Har väldigt många fina som är på väg upp nu!! Schockemöhle som ägde men han förolyckades tyvärr ganska ung så de håller hårt i de dropparna som finns kvar.
De håller även i stona efter honom. Har en bekant som försökte köpa ett i Tyskland men det fanns inga till salu.

Nä, nu ger jag upp på buke. Inte varit här på länge och det har verkligen blivit sämre. supersegt, tar flera minuter att ladda en sida och då saknas det kommentarer, grå fält istället. Samma upplevelse på iphone och ipad @Gunnar så du vet.

Chacco blue?
En schockemöhlehingst som de har använt massor på Levitz och han har verkligen förävt sig fantastiskt bra.
Han dog ung och det frysta som fanns kvar har de använt uteslutande på Levitz.
Har funnits tillgänglig för andra också innan han dog.

Någon som vet varför Henrik och Fredrik bytte plats i laget? Har bara kunnat titta sporadiskt så har missat om komentatorerna sagt varför.
Egentligen oviktigt men jag vill inte behöva fundera på det när jag ska sova...

Liknande trådar

Gnägg Hittade ingen tråd, och är inte säker på att jag lägger den rätt? Men visst måste vi ha en tråd? Startlistor, banskisser osv...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
12 997
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Douglas Lindelöw och Zacramento slutade sexa i Leipzigs världscuphoppning efter att ha varit felfria. Men det var i skuggan av Christian...
Svar
0
· Visningar
716
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Senast Sverige vann en EM-medalj i hoppning var 2013. Ikväll har laget guldläge på ny medalj – Sverige leder inför avgörandet. – Vi ska...
Svar
0
· Visningar
478
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama