nillabjorn

Trådstartare
Håller just nu på att titta på möjligheterna att åka ner till Holland och VM i körning 3-7 september 2008.
Det ska hållas på ett gods som heter Marienwaerdt i Brabant, nära min gamla hemort Tilburg.
Har redan ordnat med buss och chaufförer som är hästfolk och ställer upp mot mat och husrum. Hotell finns det billigt i närheten och det bokar jag när jag vet hur många som vill med. Jag räknar med en kostnad på ca.1000-1500kr/dygn men inte mer iallafall.
Jag hade tänkt att det ska bli en kul vecka med både häst och en dag Amsterdam. Kanske Efteling som är en nöjespark 4 mil bort. Hälsa på hos frieserhästar, naturligtvis.. Eller åka till stormarknad med hästprylar, lite kultur med Delfts blå porslin eller vad nu ni hittar på. Fredag,lördag och söndag blir vikt åt tävlingarna men lite mer borde man hinna på 7-8 dagar.
Ska försöka muta mina gamla domarkompisar i Holland till någon specialvisning för oss....Jag lovat att tolka..
Hör av er till mig om ni är intresserade. Gärna direkt på min mail gunilla@fallforsfrieser.se

Sv: Vm 2008

Gud vad mysigt :o Får folk under 18 följa med ;) Är 15 :D hade varit skit kul, hur många kan det bli?
Jag menar inte bara självast jag ska åka ner ensam.. utan min mamma släpper nog mig inte helt, så hon kommer isåfall följa med :rofl:

Mvh
Eran Emma

Senast ändrad:

Klart att vem som helst får följa med som har intresset! Ju fler desto roligare. Bussen har plats för 40-45 st. så fler kan det inte bli./Gunilla

Just nu så har jag 8 anmälningar pluss chaffisar med fruar och så jag och min sambo= 14 st

Gud så roligt!
En kanske dum fråga, de där 1000-1500 kr /dygn, är det per person el? Blir mkt pengar om man är borta en vecka isåfall! 1500*7=10500Skulle vara så roligt! Vart skulle bussen gå ifrån?
Ska kolla med min kompis om kanske vill följa med, vill hon så hänger jag nog oxå på!
Kulkul!!

Vm 2007 för ponny?? har ingen tänkt att åka dit kanske?? det är ju mycket närmre. I Danmark. =) Längtar ivf. =)

Jag är jättesugen... Men tyvärr är början av september kursstart för min del.

Priset kommer att bero helt på om jag kan boka hotell tidigt eller ej och nära eller långt ifrån. Hade faktiskt tänkt på ett billigt hotell i Tilburg där jag tidigare bodde och som ligger 4 mil ifrån tävlingarna. Men då måste jag ju veta hur många som följer med för att kunna boka./ Gunilla

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka