var nere på VM:et 2005 och var funktionär. bygga läktare var min huvuduppgift. var det nån annan som var funktionär eller byggde läktare??? :bump: skulle va kul o snacka mee nån som oxå slet med läktarna... :D

Sv: Vm 2005

haha jag byggde också läktare :devil: det va skit kuul *NOT*!! hehe men man fick ju se alla fina hästar och ryttare :love: på deras framridning från ons- tills vm startade det var KUL iaf hehe vem e du då har vi träffats? haha chokladkafferace på kursen el?:P

//Joddie :banana:

Jag var också med!!! Fast jag byggde bara läktare från början, sedan fick ju jag vara i stallarna och se hästarna på nära håll :D Måste säga att läktarbygget var bra terapi för min höjdrädsla!!

/Sara

Demon skrev:
Jag var med och slet med läktarna hela veckan . :smirk:

Vilka är ni förresten? Har inte så stor koll på det även fast jag jobba med det hela tiden ;)
Sara vet jag iaf vem det är, vi jobbade ju i stallarna tillsammans sen. :D

jobbade på läktarna från tors-söndag! var ganska slö de sista dagarna iof :devil: så man lär ju sett mig och mina 2 små vänner sitta stirrandes på läktarna och kollat på hästarna istället haha :smirk: men lite fick man ju gjort byggde ju faktist ner avelsläktaren och flyttaden på fredagen :D *stolt*

//jodd

jag o mina kompisar va o byggde läktare från tis-sön..blev lite slitigt efter ettt tag.. :( men kul va det! vi byggde på alla läktare..vilka byggde du på?
:banana:

/loddie

Jag byggde en stora läktaren från början till slut. Sen lite grann på den lilla vid kortsidan när det inte fanns nåt matrial till den stora. Alla grejer fanns ju inte, men sit-down killarna var schyssta och roliga att jobba med. ;)

Jag byggde en stora läktaren från början till slut. Sen lite grann på den lilla vid kortsidan när det inte fanns nåt matrial till den stora. Alla grejer fanns ju inte, men sit-down killarna var schyssta och roliga att jobba med. ;)

hehe skojar du sitdown va ju slöare än mig!! hehe baraa nästan :D Gillade inte den där kräftan som typ ägde sitdown iaf han va jobbig :P :devil:

ok jag byggde oxå på huvudläktaren o den på kortsidan o sit-down killarna glömmer man nog inte på ett tag! haha dom var lite speciella! :D körde runt med sina små trukar medans vi fick slita!! :)

//loddie

Funderar på att "funktionära" på NM till sommarn, berätta mer!

Det brukar ju stå på hemsidan. Men det har inte kommit upp ngt än(vad jag vet) på NM sidan.
Jag tänkte väl mejla snart.

Asså man var "slav" nej jag skoja, men det var ganska jobbigt om vi snackar om läktarbygget iaf. Fick träningsvärk i typ 3 dagar, e inte den starka typen :D nee men det var faktist jobbigt... fick bära sånahära tunga metall plattor som låg på golvet, kan lova att jag var en spagetti i armarna efteråt. Men man fick fika när man ville och äta bullar och chokosbollar, och sen så fick man ju se as mykt ryttare överallt:D utan att massa folk ivägen... Men asså man fick ju gratis boende(även om det var 3km minst bort;) ), eller så fick man ha husvagn på funktionärs campingen(med as bra drag i :D:crazy: ) sen mat... frukost, lunch, middag och så en gratis funktionär tröja(t-shirt) en jacka+keps och ett kort som det stod på vad man jobbade med, som också var ens biljett typ. Var glad att jag bara byggde läktare för då fick jag se alla tävlingar...:bump: vet dock inte vart man anmäler sig men har för mig att mamma skickade ett mail eller nått...!

lycka till :banana:
Jossan

Senast ändrad av en moderator:

NJAE inte riktigt bakom kulisserna :rofl: men lite kanske eftersom vi fick vara med på sön då inga andra fick typ komma in där ett tag, sen fick väl dom komma in fast dom stängde baren eller asså fattade fan inget vad dom höll på med :crazy:

Själv SATT jag på läktaren istället för att slita med den. Men jag måste säga att alla funktionärer på VM gjorde ett jätte jobb :D

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 635
Hundträning Hej alla! Ny här på forumet Har haft schäfer som jag tränat o tävlat med i 40 år. Dessvärre otur som ingen annan med att få avliva mina...
Svar
12
· Visningar
1 788
Senast: Snurrfian
·
Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: sjoberga
·
Hästvård Jaha då står man med skadad unghäst För 2veckor sedan hände det, hittade honom i hagen ståendes med huvudet lågt o ville inte ta upp...
Svar
9
· Visningar
1 462

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka