Vitt utställningsträns

M

mizz_perfect

vart kan man få tag på utställnings träns i vitt någonstans? på lillhästen hade de inte för normalstor shettis.

Vad har ni för utställningsträns till era hästar?

jag har ett vitt utställnings träns till mitt sto när jag vissar upp henne. dock är det en ardenner jag har och inte en shettis. jag fick tag i mitt träns genom hästsport affären här hemma.

om det är ok med plastträns så finns det ju i butiker med galoppinriktning..............
finns även i nylon men det har jag aldrig sett i shettis storlek.

Det har jag ju sett på internet :idea:
Men jag har glömt vart jag såg det :p
En sida med utrustning, på svenska. Har för mig att det fanns i små strl också.

Jag har inga vita men.
Jag köpte precis det som finns på hööks ett i brunt. Skitfint. Innan har jag haft en utställningsgrimma ifrån chetak i brunt och svart.

tack!
ska ta och mejla henne. såg ut att vara fina utställningsgrimmor och träns hon har!

Sv: Vitt utställningsträns

Det finns en firma i Norrtälje som säljer ett vitt träns per postorder 450:- med tyglar. Storleken ponny går att ha till normalstor shettis

Jag tror firman heter equilex.

Det har jag inte sett i internetaffären i alla fall, ska kolla en gång till för säkerhets skull. :)

Adressen till Viking ponnycenter stämmer ju inte. Någon som har den rätta? Får ju bara tillbaka min mail hela tiden.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: morgaine
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
524
Senast: Sryoqwe
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
779
Senast: Lisen82
·
Utrustning Erfarenheter, tankar eller jämförelser kring Rambo Micklem Comfort Girth eller Eric le Tixerant? Väger mellan dessa två främst. Har...
Svar
3
· Visningar
384

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sötpotatis
  • Pizza (hemgjord)
  • Vinterföräldrar 24/25

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025