Tack för svaret! Jag har faktiskt funderat lite på det där med pulver och flarn. Så jag blev glad för ditt svar! Jag får väl söka vidare på vad vitlöksmiineral innehåller. Tycker du vitlök fungerar bra till din häst? Insekter/luftvägar?
[/
Nu i våras hostade två utav våra gamla damer.Har alldrig hostat förut, lr över huvud taget varit sjuka. Vitlöken funkade perfekt! De slutade, ganska så snart me hostning o harkling! Vet inte riktigt hur lång tid det tog, men de var ju två som slutade hosta innan en burk på 1/5 kg tog slut, o då fick de den rekommenderade dosen, som stod på burken. Ang insekterna så stror jag att det hjälpte bara en aning, där på försommaren, sen så slutade jag ju me vitlöken.
Hoppas dä går bra. Hur vitlöken fungerar tror jag är ganska individuellt. Den är ju lite inflammationshämmande. Själv tar jag det för magen, trot lr ej. Har en riktig krångelmage. Folk brukar säga att jag är rent tokig när jag tar nått så starkt mot dålig mage, men det hjälper. Magen håller sig i schack, o jag märker av om jag inte har ätit på ett tag. Men ja käkar ju inte varje dag, då skulle väll min omgivning få spunk av lukten