Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad?? Jag använder Vitafor pellets och har alltid pratat mig varm för den. Man har fått mest protein för pengarna helt enkelt och min häst som får ca 5,5 kg dagligen är helt beroende av den då hon inte kan äta grovfoder i stråform. Hon har hållt sig jättefin på Vitafor pellets i kombination med olja. Förklaringen jag fått från Kvarnbyfoder till det höga proteininnehållet jämfört med de flesta andra sorter är att den inte är utblandad med melass, men efter ändringen är ju proteinhalten ännu lägre än de sorterna, vilka brukar ligga på 10,5%. Vad 17 är det de har ändrat egentligen? Det blir ett samtal till deras säljare, jag känner mig jättebesviken när jag är så beroende av detta foder. Har de inte förstått viljen fantastisk produkt de har/haft? Jag har brukat påminna/berömma dem varje gång jag beställer hem ny pall.Har fått svar nu och det är nyligen ändrat till 100 g smrp.
Ja, låt oss alla hjälpa till att framföra detta! Tack TS för att du uppmärksammade oss på denna viktiga ändring!Jag kan bara rekommendera alla att framföra sina åsikter till kvarnby så dom vet att vi är besvikna över ändringen