Vita prickar i halsen

Madeira

Trådstartare
Jag har haft ont i halsen sedan i lördags och har nu fått vita prickar, jag har ingen feber men bör jag åka till doktorn?

Om du står ut med det halsonda så är det bättre att avvakta och se om det går över av sig själv. Jag har ofta kraftig halsfluss men aldrig feber så ibland får man kriga lite i telefonen man verkligen känner att man behöver komma till doktorn och få antibiotika eller bedövningsgurgel.

Ofta skriver dom inte ut antibiotika för halsfluss längre. Om en inte är väldigt fålig Det går över av sig själv det tar bara lite längre tid
Se upp så du inte får halsböld bara...

Jag har haft ont i halsen sedan i lördags och har nu fått vita prickar, jag har ingen feber men bör jag åka till doktorn?
Om det gör så ont som jag hade så hade jag absolut åkt in, om det inte går att svälja på något vis alls. Nu hade jag iofs lite feber också. Jag fick antibiotika och blev mycket bättre redan dagen efter nästan. Hade aldrig för mig gått att vänta ut det där.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
316
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag har operationstid om knappt en månad men har pratat med operationskoordinatorn att jag vill få första möjliga återbudstid och med...
Svar
15
· Visningar
604
Senast: bumpo
·
Kropp & Själ Tagit sista tabletterna Penicillin i morse som jag fick utskrivet för 10 dagar sedan pga öroninflammation. Hade lite feber då men den...
Svar
7
· Visningar
619
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag har problem med att vissa fingrar "fryser" fort, det är underligt nog mestadels 1 på varje hand. Pekfingret på vänster, långfingret... 2
Svar
21
· Visningar
734
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka