Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Japp vet. gav mig en salva som man kan använda
Hästar KAN få ont av det men det märker man !
Min pålle hade det men det hade växt såatt det blev en stor boll den skar vet. loss o sen så hade vi salva på dom vita prickarna
Vårtor. Dom har ett speciellt namn (som jag inte kommer ihåg ) Min förra häst hade det, vet sa att dom hette nåt krångligt, men kommer som sagt inte ihåg. Kan återkomma om namnet, då jag har det uppskrivet nånstans.
Enligt vet var dessa ofarliga och smittade inte andra hästar.
okeej, kan det vara vanligt bland unghästar? jag vet 2 st som har det. men även min mammas travare hade det någon sommar när han levde.. och han var väl runt 15 år då.
Kläder & Bli fin
Jag ska ha min mormors brudklänning under en del av bröllopsfesten :).
Men, den har varit på kemtvätt utan att alla fläckar gick bort...
Hundavel & Ras Och jag känner mig som värsta djurvårdar/vet plågaren, jag röntgar allt o lite till, innan dna tester kom röntgade jag mina labbar hd,ed...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.