Vit gardinstång

Sv: Vit gardinstång

De är för tjocka, förutom en som är på tok för smal istället. Och de andra är kirschstänger.

Problemet är att allt finns i svart och silver, men vanliga gardinstänger i vitt, det är riktigt svårt att hitta.

Vad sägs om detta?

hobby_2686_pmr_base_white_is_useful_for_making_a_black_red_or_other_darkcolored_surface_whitep_pstrong_stylecolor_redmax_10_spray_bottles_per_order_including_other_spraysstrongp.jpg

Spraya gardinstången vit så bör väl problemet vara ur världen...

OBS! Kirsch är en tillverkare av gardinstänger och tillbehör och har diverse olika sorters stänger. Jag har typ en sådan stång som du visar, men utan ändgrunka, i vitt. Den är från Kirsch har jag för mig och köptes på Hemtex ifjol. Kolla där och hos t.ex. Jysk, Bauhaus, Hornbach, EKO eller i gardinaffärer. IKEA har ett ganska begränsat sortiment på gardinstänger numera tycker jag. De var bättre förut.

Jo, det tänkte vi också på. Men det känns som att det inte blir lika bra. Dessutom är det svårt när vi bor i lägenhet, och är vi ute så måste vi ta i stången så att den kommer in och kan torka.. men ja, helt klart ett alternativ om det inte finns någon vit stång.

Ja, vi såg sån vit som du pratar om, utan ändplupp på hemtex och åhlens (av märket kirsch):D. Finns det ändar som passar till den stången?
Varken IKEA eller Bauhaus är bra på gardinstänger, de som ändå är jättar!

Jag vet inte om det finns ändar som passar till den stången. Bauhaus här (=Göteborg) har ett rätt bra gardinstångssortiment så det varierar nog mellan butikerna.

jag har köpt mina på jysk, en del ica maxi säljer oxå...
det finns inte liljor som ändknoppar på de vita men några andra sorter o välja på..
annars går det ju måla dem...

ska tillägga att mina är vita med lite lite guldfinisch på - shabbychik! inte kritvita..

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·
Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 798
Senast: Lyan
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
745
Senast: Soapbubble
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 646

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat