Silver Girl
Trådstartare
Hittade detta på förmiddagspromenaden med hunden. Är nästan helt säker på att det är från ett djur, men gör en buke-koll för säkerhets skull. Är ca 40-50 cm långt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är en bröstkorg från ett djur. Lite svårt att säga vad för djur dock. 40-50 cm långt sade du. räv kanske? Mindre rådjur?Hittade detta på förmiddagspromenaden med hunden. Är nästan helt säker på att det är från ett djur, men gör en buke-koll för säkerhets skull. Är ca 40-50 cm långt.
Visa bifogad fil 51144
Jag har sett både räv och rådjur i det området.Ja, det är en bröstkorg från ett djur. Lite svårt att säga vad för djur dock. 40-50 cm långt sade du. räv kanske? Mindre rådjur?
Ja inte är det människa iaf.Hittade detta på förmiddagspromenaden med hunden. Är nästan helt säker på att det är från ett djur, men gör en buke-koll för säkerhets skull. Är ca 40-50 cm långt.
Visa bifogad fil 51144
Litet rådjur lär det ju inte vara, ett vuxet rådjur är ca 70 cm långt, större bröstkorg än så lär de inte få plats med.Ja, det är en bröstkorg från ett djur. Lite svårt att säga vad för djur dock. 40-50 cm långt sade du. räv kanske? Mindre rådjur?
Då gissar jag att det är räv som rivit ett rådjur.Jag har sett både räv och rådjur i det området.