Visst är detta från ett djur?

Silver Girl

Trådstartare
Hittade detta på förmiddagspromenaden med hunden. Är nästan helt säker på att det är från ett djur, men gör en buke-koll för säkerhets skull. Är ca 40-50 cm långt.
20200521_110911.webp

Ja, det är en bröstkorg från ett djur. Lite svårt att säga vad för djur dock. 40-50 cm långt sade du. räv kanske? Mindre rådjur?
Litet rådjur lär det ju inte vara, ett vuxet rådjur är ca 70 cm långt, större bröstkorg än så lär de inte få plats med. :)

Menar alltså att rådjur är väldigt troligt, men inte nödvändigtvis ett litet exemplar.

Liknande trådar

Övr. Hund Valpen har visst blivit stor (hur gick det till?) och har vuxit ur sin bur. Jag behöver en bur som är minst 50 cm hög och 60 cm lång...
2
Svar
36
· Visningar
899
Senast: ufot
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 609
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Funderade lite på vart jag skulle lägga tråden men lägger den här på Hund och så får moderatorn flytta om den passar bättre någon...
2
Svar
27
· Visningar
2 974
Senast: Kilauea
·
Hästvård min häst hade en svullnad som vi upptäckte för ett par veckor sedan och bestämde oss för att kolla upp. Det visade sig vara ett trauma...
Svar
7
· Visningar
893
Senast: NOC14
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama