Virusprogrammet låter mig inte installera

R8n

Trådstartare
Ja, jag installerad Tävlingar på Rosemond hill och ska nu installera ljudet, men där är det stopp. Virusprogrammet (Telias) tillåter inte det.

Hur sjutton ska jag göra då? Vill ju ha ljud till...

Sv: Virusprogrammet låter mig inte installera

Jag hoppas att det är telias antivirusprogram du har. För det har väl inte gått så långt att de börjat skriva egna virus för att lura till sig kunder... ;)

Jag förstår inte riktigt vad det är du försöker installera. Är du säker på att filerna inte innehåller något virus? Vad får du för meddelande från antivirusprogrammet? Eventuellt kanske du kan stänga av skyddet när du installerar någonting. Telia borde ha någon support som du kan fråga.

Självklart är det antivirus :p

Det är någon ljudfil som följer med på skivan som man ska installera för att ha ljud.

Får kolla där :idea:

Ja, jag installerad Tävlingar på Rosemond hill och ska nu installera ljudet, men där är det stopp. Virusprogrammet (Telias) tillåter inte det.

Hur sjutton ska jag göra då? Vill ju ha ljud till...

Jag har haft många olika antivirusprogram och de kan vara så pass känsliga att jag i vissa situationer blivit tvungen att stänga av både dem och brandväggen.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 970
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
817
Hemmet Vår nya tvättmaskin kom idag och nu håller vi på och ska försöka installera den. Det tog snabbt stopp. På baksidan sitter det någon typ...
Svar
1
· Visningar
437
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 460
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka