Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Minst 100 cm, annars tänker jag att det inte är någon skillnad på att sticka vantar eller sockor på loop Jag har inget set, men hade gärna haft ett från addi som är mitt favoritmärke.
Svarar mig själv, jag använder alltid 80 cm eftersom jag stickar en i taget och det är lagom vid tröjor med. 100 cm tycker jag är alldeles för klumpigt dåFörstår! Jag brukar sticka en i taget med, men det verkar helt klart ha sina fördelar att sticka två på en gång. Lite avskräckande med alla nystan bara
Wow så fin! Vad har du stickat med för garn?Innan jul blev jag äntligen klar med min Obba - jisses vilket mastodontprojekt. Det var krångligt med mönstret som inte stämde överallt osv men jag fick ihop den rätt bra till slut trots allt. Visa bifogad fil 137361
Wow så fin! Vad har du stickat med för garn?
Jag håller på med en halsduk i brioche. Jag har inte kommit så långt men det är en väldigt mysig stickning.Finns det någon här som stickar brioche/patentstickning? Har börjat med ett mindre projekt och det är ju faktiskt riktigt roligt!
Jag håller på med en halsduk i brioche. Jag har inte kommit så långt men det är en väldigt mysig stickning.
Jag har 4.0 i rundstickor. 60 cm tror jag. Sen är det en tråd Isager alpaca 2 och en tråd kid silk.Jag ska också göra en halsduk har jag tänkt! Jag vill börja med att sticka någon slags lapp först för att ”lära mig ordentligt men jag tror jag börjat fatta nu vad jag ska göra nu.
Vad har du för stickor och garn till halsduken?
Jag stickar halsdukar i halvpatent! Tycker det blir så fluffigt och vackert.Finns det någon här som stickar brioche/patentstickning? Har börjat med ett mindre projekt och det är ju faktiskt riktigt roligt!
Jag stickar halsdukar i halvpatent! Tycker det blir så fluffigt och vackert.
Kopierar in den här förklaringen:Vad menas med halvpatent?
Jag har också bara stickat halvpatent, tycker det är roligt och blir väldigt fluffigt och fint! Men skulle vara roligt att testa helpatent, gärna med två färger
Skam den som ger sig nej men imponerande! Blir helt säkert väldigt fint i slutändan om det blir färdigtHelpatent med två olika färger är vad jag jobbar på nu. Har fått repa upp flera gånger och blivit jättearg några så det projektet vilar lite...
Helpatent med två olika färger är vad jag jobbar på nu. Har fått repa upp flera gånger och blivit jättearg några så det projektet vilar lite...
Jag har också bara stickat halvpatent, tycker det är roligt och blir väldigt fluffigt och fint! Men skulle vara roligt att testa helpatent, gärna med två färger