Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur gör ni med era 5 åringar och vintervilan nu i vinter? Hur länge ska ni låta dem vila? Hur gö rni med foder och grejs? Ska ställa av min 5 åring nu på grunhd av olika skjäl...
Min häst var dock inte 5 år när jag ställde av henne för vintervila, utan 3½. Men jag lät henne gå som vanligt på lösdriften bland de andra i "flocken". Hon fick krafftfoder som vanligt, bara lite mindre.
min 4 åriga valack har jag ställt av nu, och han kommer att få 4-5 månaders vila. Han vart inriden i somras och är nu 176 cm så han behöver verkligen få längre vila... klassar hans stadie som om han vore 3år och nyss inriden.
Min fyraåring som också blev inriden i somras har nu fått två veckors vila tänker dock försöka rida (rider max 4 pass per vecka) december ut för här nere kommer ofta snön och halka som värst i jan- feb så då blir det ett par månaders vila...
Min nioåring kommer få ungefär 4 veckors vila, det har hon fått sen hon var sex. Hon går inte på bete eftersom det är mitt i tävlingssäsongen, så då får hon stå på vintern istället.
Ekonomi & Juridik Så tråkigt med olyckan. Tyvärr skulle jag säga att det blir svårt att reklamera köpet pga denna händelsen.
Jag förstår att du är livrädd...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.