Vinröd kavaj

Sv: Vinröd kavaj

Vill inte ha röd röd.. utan VINröd :( men hittar ingen

har för mig att Victor Hugo har en vinröd kavaj medguldknappar och guldpasspoal på kragen! iaf så har de haft.

Wiike skrev:
Med mässing/guldknappar.
Tips, förslag? bilder?

Jag har en vinröd kavaj med guldknappar o svart sammetskrage som du kan få köpa billigt. Har slutat tävla o använder den inte längre. Hör av dig om det är intressant så kan jag kolla storleken. Har för mig att det är en Drako.

Jag har en vinröd victor hugo med mässingknappar och mässingdetaljer. Köpte den ny för ca 2 veckors sen på granngården.

Tufft pma :)

stilett.. har granngården kavajer? :p
*måste titta*

Liknande trådar

Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 041
Senast: dukie
·
Utrustning Har en häst där sadegjorden hamnar långt bak även när sadeln ligger på plats. Har ni förslag på gjordar som hamnar längre fram fast...
Svar
4
· Visningar
400
Senast: iNHALE
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 267
Senast: MML
·
Övr. Hund Min hund tål tyvärr inte nickel. Halsband och koppel har jag hittat med mässingspännen (mässing innehåller inte nickel). Dessvärre...
Svar
8
· Visningar
925
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras
  • Lämna valp ensam