Vinnarfesten

Sv: Vinnarfesten

Kan väl vara ett bra alternativ för de som tycker att trav verkar tråkigt och inte vet vad som är bak och fram på en häst, men ändå är spelintresserade?

(Hellre än timme med Jessica & Brolle än med Bingolotto? typ :D )

Kan väl vara ett bra alternativ för de som tycker att trav verkar tråkigt och inte vet vad som är bak och fram på en häst, men ändå är spelintresserade?

(Hellre än timme med Jessica & Brolle än med Bingolotto? typ :D )
Mycket dåligt. Vem är det som kommer på ett sånt här programupplägg?
gulan

Efter två brutalklippta lopp stängde jag av och såg på atg-liven istället. Tänker inte titta ngn mer gång. Kände mig lite arg.

Javisst, kallprata med uppställda deltagare och klipp loppen, är det melodin? Vem kom på det?

*kl*
Nu hann jag inte se programmet och kanske fattade jag fel, men var inte detta ett program som är mer lättsmält för de som inte är jätte travintresserade, utan för att locka till sig spelare/intresserade ur bla "bingolotto kategorin"?

För den som vill se travet som det är fanns väl sändning på tv4+ samt atg live?

Tycker det är ett bra intiativ att försöka locka fler till travet, men som sagt jag såg inte programmet och har inte hört något om det, så jag vet inte om "bingolotto folket" gillade det?

Liknande trådar

Trav Jag undrar hur man får en travare att galoppera i vagn då han kan galopp i ridningen, från marken osv men i vagn när jag säger kommandot...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: Kamomilla
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
936
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En allvarlig olycka har inträffat på Jägersro trav- och galoppbana under söndagen. En person klämdes illa när startboxen föll ihop...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Travaren Evartti har nu tjänat sammanlagt 1 156 145 euro i prispengar på sina lopp. Det är mer än den legendariska Viesker vann under...
Svar
0
· Visningar
94
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka