Vinnaren är...

Iso

Trådstartare
MARCUS EHNING!

För er som inte vet så vann han världscupfinalen i Kuala Lumpur..
Jag höll ju stenhårt på MMB, efter att Rolfgöran gled nedåt men Marcus ehning är inte heller så dum. Rider ju lätt snyggast av alla i fall..:bump:

Sv: Vinnaren är...

Hade ju hellre sett Kürten som vinnare, men andra plats är ju inte heller så illa:bump:

Sandros Boy har allt.

Kan galoppera på i bra tempo och backar av själv. Hoppar som fasen.. en sånn häst skulle man ha.. Där har man ett föredömme..:)

Jag hade mkt svårt att avgöra om jag skulle onda för ngn för att ngn annan skulle vinna, eller hur man säger.
Jag höll stenhårt på Ehning (rider ju absolut bäst anser jag), Kürten eller Mändli.

Men vad är det Kürtens häst har på nosen? Ett nät? :confused:
Ngn som vet vad det är till för?

Nätet är väl för att slippa damm eller nått sånt.

tror det var skillnaden i tid till ledarna i första hoppningen som räknades om i fel.

Ja jag tyckte de sa det. Tänk det måste ju vara höjde av otur, inte ens ett riktigt tidsfel utan ett framräknat fel. Tyckte Ehning förtjänade vinsten för det var en fröjd att se alla hans rundor men Kürten hade gott kunnat få vinna. :-)

Don_93 skrev:
Hade ju hellre sett Kürten som vinnare, men andra plats är ju inte heller så illa:bump:

Samma här. Hon är så härligt ödmjuk mot sina hästar och när allt kommer omkring så är det ju det viktigste...

kopparberg skrev:
Jag hade mkt svårt att avgöra om jag skulle onda för ngn för att ngn annan skulle vinna, eller hur man säger.
Jag höll stenhårt på Ehning (rider ju absolut bäst anser jag), Kürten eller Mändli.

Men vad är det Kürtens häst har på nosen? Ett nät? :confused:
Ngn som vet vad det är till för?
nätet är till för att hästen inte ska slå med huvudet (iaf vad jag har hört), har ingen erfarenhet av det själv, men men.. :D

attsy skrev:
nätet är till för att hästen inte ska slå med huvudet (iaf vad jag har hört), har ingen erfarenhet av det själv, men men.. :D

min kompis hade ett sådant när hon tävlade på gräs ibland för hon va typ pollenallergiker

Tyckte de va en stark prestation att gå felfritt genom alla klasserna........det var synd om Kürten men men.........Ehning rider jättesnyggt............

Jeg heiet også på Jessica Kürten:bump:
Synes hun er kjempeflink!

Men det var ingen overaskelse at Markus vant....

Liknande trådar

Hästvård Inser att rubriken låter katastrof. Men jag kommer ta hem en ponny. Han rids/körs idag 4-5 gånger i veckan i skogen och lätt dressyr på...
Svar
13
· Visningar
2 181
Senast: MaRomer
·
Ridning Jag har ett 7- årigt sto som jag ägt sen hon föddes. Hon har en del åsikter, humör och integritet och testar andra som ska hantera henne...
2
Svar
22
· Visningar
4 844
Senast: Exotizc
·
Gnägg Jag vet inte varför jag gör denna tråden. Men jag får stundtals så ont i mitt hjärta när jag tänker på min älskade gamla häst som bor...
Svar
16
· Visningar
2 173
Senast: ptr
·
Hoppning Nu behöver jag veta, stämmer dessa? I banhoppningstävlingar rids ofta en grundomgång där det gäller att ta sig runt banan felfritt inom...
Svar
2
· Visningar
2 479
Senast: Ewelina02
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad såg ni senast? Del 3
  • Gamla trotjänare
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur