Vill se foton på era pannband!!!!

Sv: Vill se foton på era pannband!!!!

mitt, eller rättare sagt hästens exlusiva pannband:
cd535379.jpg

närbild
556b3568.jpg

Finns bara ett enda ex av detta.........

hitta inga återförsäljare som ahde det på nätet åååh vill ju haaaaaa

Åh,,,tjusigt!!!
Roligt att ha något som ingen annan har.

cämela skrev:
lakrits skrev:
Nu har jag tagit kort på mina
IM000007.jpg
läckert

t¨åskaparen: jag ah ringa bilder men jag har ett vitt med lila text där hennes namn styår och ett kejepannband med rosa stenar + ett med lila och vanilga flätade och helt i läder

Var har du köpt det med namn på? Jag köpte ett sånt på nån hästaffär på Gotland, skulle vilja ha ett till nya hästen,men har glömt va affären heter...Kan det vara Dahrve hästsport eller nåt sånt?

Pannband med namn på går att beställa på de flesta travshoppar, om du har någon i din närhet

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
394
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
643
Senast: cowgirl81
·
Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
553
Senast: Wenniz
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
785
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025