Vill inte bli dräktig med Richfield 1061

Re: 7/7 var en bra dag!!!

Grattis, min är också dräcktig. Kollad på 16 dygn i fredags, ej dräcktig. Kollad inför semin i måndags på 19 dygn. Då var hon dräcktig.

Re: 7/7 var en bra dag!!!

Inte en aning. Min vet fattar inget heller. Finns inga hingstar på denna station utan bara semin. Kalmar.

Sv: Vill inte bli dräktig med Richfield 1061

Hej !!

Jag betäckte mitt sto med Richfield - 05 och hon tog sig på 1:a semineringen däremot tog hon sig inte -06 när jag betäckte med honom så då bytte jag hingst. Lycka till.

Sv: Vill inte bli dräktig med Richfield 1061

Varför plockar man upp en tråd från -04 i ett ämne som gäller så "aktuella" saker som spermakvalitet hos hingstar?

Sv: Re: Vill inte bli dräktig med Richfield 1061

Har hört rykten om att Richfield inte har den bästa s-kvaliten. Men det är ju rykten.

Det stoet jag har här hemma blev seminerad med honom, Richfield, -07 och blev dräktig med en gång. Till på köpet så när hon var seminerad så såg vet att hon hade vätska så hon blev spolad också men ut kom det ett föl -08.

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
856
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag har ett 7 år gammalt sto, aldrig tidigare varit dräktig. Hon betäcktes förra sommaren (14 juli) men konstaterades senare på...
Svar
8
· Visningar
1 272
Senast: Alexandra_W
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
517
Senast: Nikan
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 627
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka