Vill ha lite feedback! (Hull och muskler)

Elisha

Trådstartare
Man blir så lätt hemmablind, så vill ha lite feedback/konstruktiv kritik hur ni tycker att min häst ser ut, i hull och muskler. :)
Edit: såg nu att bilden blev hyffsat liten! :o

wiwi-nh-2-8-april-2009-004_34810799.jpg

Sv: Vill ha lite feedback! (Hull och muskler)

Jag tycker den ser fin ut, hullet tycker jag är jätte fint...
Även muskelmässigt:)

okej !:) som jag också tycker då, man hemmablindhet har man ju varit med om! haha

haha några gånger:) men fortsätt som du gör, ser mycket fin ut:)

Jättesvårt att bedöma musklingen på den bilden tycker jag. Hullet är fint. Vinkeln på bilden gör det svårt att bedöma hals, bog och bakparti muskelmässigt.
fler bilder?

Jo, jag vet att bilden inte är den bästa. Kan ta nya kort imorn och lägga ut så kan ni ge en mer rättvis bedömning :)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
1 936
Senast: tanten
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 072
Hästvård Har haft tur och inte behövt använda förband och därmed Cellona på länge, men nu är det dags att fylla på stallapoteket. Men märket...
Svar
7
· Visningar
601
Senast: CarEr
·
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
999

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka