Vill få slut på steppningen!!! HJÄLP!!

F

farminetta_

Hej!!

Hemma i stallet har jag en snart 17 årig nordsvensk travare...
Jag fick hem henne för cirka två månader sedan och innan jag fick henne hade hon ståt i ca 4 år och innan det har jag ingen redig koll men jag vet iallafall att hon är tävlad lb/lb i hopp å dressyr och även att det finns tider på henne men hon är aldrig startad eller maxad... hon har också haft ett föl ca år 95...

Men problemet nu är att hon bara steppar hon vet alltså inte hur hon gör när hon slappnar av... och jag vet inte redigt hur jag skall bli av med detta hemska steppande... är så trött på det...

ibland går det jätte bra att rida henne och ibland är det ingen ide att försöka en...

men snälla hjälp alla förslag mottages.. :)

Sv: Vill få slut på steppningen!!! HJÄLP!!

Jag har svarat i din andra, identiska, tråd.

Immer

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Innan jag skriver dethär så vill jag förklara en sak. Och det är att endel kanske kommer tro att dethär är nåt som jag har be stämt NU...
Svar
8
· Visningar
1 272
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 325
Senast: Castellini
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 849
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 064

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka