Vilket träns?vilka stigbyglar?

T

Tullathebest

Halloo
Asså jag skulle vilja ha lite tipps på träns gärna bilder?
Och vilka stigbyglar är bäst vill inte ha med gummiband eller böjning;)

Sv: Vilket träns?vilka stigbyglar?

det finns juh hur mkt som helst.

beror på vad enns smak är- ang träns tycker jag. Men jag gillar The Difference från Dyón.

stigbyglar är det som sagt dom delade, eller dom lätta (gråa) stigbyglarna, tycker även dom nya är bra som man köper speciell sko och sätter fast in under till, dock kosstar dom rätt så mkt.

Älskar mina stigbyglar. :p Träns är ju lite svårare, vad vill du ha för sorts träns osv?

DSC00051.jpg

Det är en Crown, vet ej modellen i huvet. Den är helt underbar, supermjuk och ger jättebra stöd, lagom mycket.

Den kostade ca 17 000:-, helt klart värd priset. :p

Tips på träns, kvalitet, märke elelr vad menar du? färg? modell?
Ska du köpa nya stigbyglar kan jag varmt rekomendera sprengers. dom är helt olagbara!

HEJHEJ :)
personligen har jag stigbyglar med gummiband, trivs väldigt bra med dem, en billighetsvariant av säkerhet :) mycket bra :) och billiga, och om gummibanden går sönder så är det ju bara att köpa nya för 4 kr paret, EXREMT billigt.
Tycker själv sånna som är utvikta är obehagliga att rida i, mycket lättare att åka ut i sånna...
MVH //Mickan

Jag gillar Kviq-Out och Mountain Horse nya ScS3. Kviq-outen är super för dem öppnar sig när man ramlar av! :love:

Liknande trådar

Träning Jag hoppas att ni kan hjälpa mig med lite tips och idéer över hur jag kan träna min häst att stanna. Jag har en ung Nordsvensk...
Svar
15
· Visningar
687
Senast: skogaliten
·
Hästmänniskan Jag tycker att vi behöver en tråd där vi som lider av någon typ av psykisk ohälsa kan peppa varandra och bolla lite tankar kring vårt...
Svar
17
· Visningar
1 617
Senast: iNHALE
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 334
Senast: Lady_S
·
Hundträning Hej alla! Jag skulle vilja börja träna uppletande och nosework eller specialsök (röd Kong) med min hund och har ett par funderingar som...
Svar
16
· Visningar
982
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka