Vilket träns borde jag ha?

C

CloudBerry

okej, har kollat runt på forumet men inte hittat något som behandlar ämnet, om jag trots allt missat kan ni väl säga till?
jag ska köpa ett nytt träns till min ponny. hon har en ''storhäst-kropp''. inte kraftig inte spinkig och relativt ädelt huvud. maxad d och rödskimmel. nu undrar jag vad jag ska köpa, ett brunt eller svart? kanske cherry? smala remmar eller breda? min favorit är breda remmar, men jag vet inte om hon skulle se sjuk ut i det? vad säger ni? har tyvärr ingen bild på henne..
hon är lite speciell... blir ljusare på vintern, nästa skimmel och på hösten/sensommaren är hon nästan fux. det är bara på våren och sommaren som hon är ''rödskimmel''. färgen måste ju funka alla årstider. nu har hon ett svart träns med normalbreda remmar, men jag tycker inte riktigt att det gör henne rättvisa.
sen skulle jag vilja ha lite hjälp med färg på schabrak och lindor. när jag köpte henne(alldeles nyss, så jag ska shoppa åt henne nu) hade hon rosa på ALLT! jag tycker att det, men hennes speciella färg, gör henne en aning.. öhm.. grisfärgad. det är svårt att hitta färgare år henne

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vilket träns borde jag ha?

Helt off topic, men hästen din råkar inte heta Cabra Supreme va? Blått, vinrött och mörkgrönt kan nog vara snyggt som färger på henne. Sen funkar faktiskt brunt läder på rödskimmlar, även om svart såklart är snyggast :) Är hästen en maxad D-ponny ser hon nog liten ut om du tar breda remmar, normalsmala är nog bättre.

Sv: Vilket träns borde jag ha?

nä, hon heter bloody mary. okej! svart, blått, vinrött och grönt får det bli! tack!

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 323
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 718
Senast: Alexandra_W
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
800
Utrustning Hejsan! Jag ska i höst köpa häst och känner att jag vill ha ny säkerhetsutrustning och även ridstövlar. Behöver något bra som inte går...
Svar
19
· Visningar
1 662
Senast: Louiisee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka