Vilket tr till grönt kort?

lulski

Trådstartare
Jag har tänkt att ta grönt kort för att kunna hoppa runt nån liten klubbtävlig då och då. Då undrar jag vilket tävlingsreglemente jag behöver? Har tänkt att beställa ett från ridsportsförbundets hemsida men där finns ju en rad olika. Kan någon vänlig själ hjälpa mig med detta? :D

Sv: Vilket tr till grönt kort?

om du bara ska tävla hoppning räcker det med I och III (allmänna och hoppning). Har jag klarat mig bra på iaf ;):)

Om du bara ska tävla klubbtävlingar så behöver du oftast inte ens grönt kort!

Tack så mycket allihopa för hjälpen! Nu ska jag gå in och beställa dem på en gång :D

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 436
Senast: KesoNeso
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
726
Senast: Miingla
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
641
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka