Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har två halvblod.... :smirk: Med bra exteriör. Shires sitter väl så bra, har dessutom bogveck och är tillräckligt djupa för en stor dressyrhäst, vilket Horseware Inte är. Och jag har en hel massa Horseware täcken, allt från cooler till stall och utetäcken, även deras Dusbuster har jag.... Men efter att jag upptäckte hur bra shires är kommer jag inte köpa fler från horseware tror jag... :smirk: Då är det isf endast för märkets skuld.
Varför betala det dubbla när man kan få något väl så bra för halva priset??
Mitt rhino stalltäcke med hals gick sönder efter tre dagar, sömmarna släppte i halsen... Spännerna på svansremmen på mitt Rhino utetäcke höll några veckor.. Kardborren på mitt rambo (wug plus) var kass efter en sesong. På mitt Underblanket så har det blivit hål framtill vid bogknäppningen.
Horseware är faktisk inte så himla mkt bättre än allt annat.... :smirk: Slösa inte bort dina pengar, köp täcken från Shires istället....