Vilket ska jag välja??

Vänta bara så ska du få se på seriös :cool: :cool:

Man behöver inte sitta med raka läppar för att hästarna ska lubba fort...mina springer för att det är skoj :angel:

du såg väl reportaget om tjejen som skötte hambohästen....den hästen slutar väl aldrig att skratta :rofl: :rofl:

Vad har du för segerprocent :angel: :angel: de sista 7-8 åren?? :cool:
 
Skulle tro att Märta springer 1.06 fram till hösilagebalen... ;) :angel:

Så nu får du ett alldeles nytt träningsupplägg:
Rulla balen i nerförsbacke och låt hästarna springa i kapp den. :devil:

AM
 
Proteinet är oftast dyrast så jag tycker inte du ska ta nr 4. Speciellt inte eftersom du har unhästar och avelsston!

Jag skulle själv satsat på hö nr 1. Pga en högre kvot som är bra då man har hästar som behöver mycket protein. Kan vara svårt att proppa i unhästar och föl för mycket kraftfoder eftersom du behöver ha upp proteinet.

Hö 2 och 3 är ju nästan lika. Men jag själv skulle ha valt det med högst kvot :)
 
2002 var seger % hela 40% :banana:.......då hade jag 2 hästar i träning :angel:. Hästen idag som tävlar har 25% seger och 75% plats :angel:
 
Hmmmm...tänk om du bara skojar med mig då????? DU vet vem jag är, men jag vet inte vem du är.....hmmmm...

iallafall så bestämde jag mig för analys 2.och leverans imorrn :bow: :bow:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 182
Senast: Shixle
·
S
Foder & Strö Hej, tänkte jag kanske kunde få lite hjälp här. En av hästarna fick fång på betet i somras. Har gått på oanalyserat torrhö sedan...
2
Svar
20
· Visningar
4 512
Senast: a1agnlju
·
S
Foder & Strö Måste köpa hösilage nu och har fått detta svaret på värderna på deras olika partier dom har på lager. Parti 1...
Svar
3
· Visningar
741
Senast: IrishCobTinker
·
Foder & Strö nu har bonden fått hem analysen på hösilaget. tyvärr hade inte han skickat in på mineraler. men eftersom det sades att det inte skulle...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: Thesen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ramla av varje uteritt?!
  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp