Vilket kraftfoder ska man välja?

J

jsvanstrom

Jag funderar nu på vilket kraftfoder jag ska välja till min häst. Jag har haft olika sorter av kraft men jag är inte nöjd med KRAFT så nu funderar jag på att prova hippo eller lantmännens egna men frågan är vilket eller ska jag prova något annat? Någon som har några tips?

Sv: Vilket kraftfoder ska man välja?

Allt beror ju på vad som behövs i foderstaten. Vad behöver ditt grovfoder kompletteras med?

Sv: Vilket kraftfoder ska man välja?

Håller med Moderator. :)

Har du analys på ditt hö så kan du se vad du behöver komplettera med...om det behövs.

Har du ingen analys så kan du välja vad du vill för du vet egentligen inte så noga vad som behövs.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
665
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
545
Senast: AbCdE
·
Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
373
Senast: animalasia
·
Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 542
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka