vilket jobb ska jag titta efter?

ellabellabus

Trådstartare
Jag vill ha ett deltidsjobb till hösten, ca 40-75% ungefär, frågan är bara vad.
Vilken typ av jobb bör man titta efter om förutsättningen är att man egentligen saknar någon vettig utbildning, är fysiskt ganska stark men har viss värkproblematik? Nattjobb går bra, vårdrelaterade jobb går tyvärr bort pga fel personlighet för det.
Helst vill man ju dessutom tjäna bra med pengar, men det får man nog slå ur hågen när man räknas som okvalificerad arbetskraft.

Tips mottages tacksamt!
 
Sv: vilket jobb ska jag titta efter?

Jobba på något lager, kanske?
Där är det många som jobbar extra, ofta främst studenter - men värt att kolla upp :)
 
Sv: vilket jobb ska jag titta efter?

Om du bor i Stockholm (kanske finns på andra ställen också) så kan du få bussbehörighet på körkortet mot att du jobbar där ett tag. De flesta bussföretagen behöver deltidare/timanställda och några av dom har egna utbildningar.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
842
Senast: Stekspaden
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 526
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb För att försöka göra en väldigt lång historia kort så har jag som 38-åring hitintills aldrig fått det att fungera med en sysselsättning...
2
Svar
35
· Visningar
3 259
Kropp & Själ Jag behöver hjälp. Mitt liv är ett ständigt pussel. Det är säkert fler som har det så men alla är vi olika och jag känner att det är på...
2
Svar
31
· Visningar
3 307
Senast: BusBarro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Oväntade saker ni finner läskiga
  • Sluta vara en hamster?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp