Anna-KarinO
Trådstartare
Står inför att köpa en värmebalja men är osäker på vilken jag ska köpa. Willab har ett väldigt trevligt pris men är den lika hållbar som ex termobar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte nyligen en Foga Isobar 65-liters-balja. Har inte haft den tillräckligt länge för att veta hur hållbar den är..... Den ger i alla fall intryck av att vara gedigen.Står inför att köpa en värmebalja men är osäker på vilken jag ska köpa. Willab har ett väldigt trevligt pris men är den lika hållbar som ex termobar?
Jag köpte nyligen en Foga Isobar 65-liters-balja. Har inte haft den tillräckligt länge för att veta hur hållbar den är..... Den ger i alla fall intryck av att vara gedigen.
Den värmer vattnet - i mitt tycke - nästan FÖR mycket...... Men man kanske bara kan ha en värmebalja igång när det är många minusgrader?? Jag har haft min igång när det har varit runt 3-5 plusgrader, men tycker då att vattnet blir för varmt.
Jag har en från granngården som jag har haft i åtta år, funkar fortfarande prickfritt i kalla norr
Det är väl granngårdens egna tror jag.En Willab eller termobar?
Inser nu att du kanske bara undrade vilken av Willab och termobar som höll bäst.
Men granngårdens har iallafall varit hållbar och bra pris på.
Hur varmt är för varmt? 30 grader? 45?Jag köpte nyligen en Foga Isobar 65-liters-balja. Har inte haft den tillräckligt länge för att veta hur hållbar den är..... Den ger i alla fall intryck av att vara gedigen.
Den värmer vattnet - i mitt tycke - nästan FÖR mycket...... Men man kanske bara kan ha en värmebalja igång när det är många minusgrader?? Jag har haft min igång när det har varit runt 3-5 plusgrader, men tycker då att vattnet blir för varmt.
Såpass varmt atr den ena hästen föredrog att dricka smutsvatten från en lerpöl. Vattnet känns väldigt ljummet mot handen och en poolrermometer som jag hade i visade 18 grader.Hur varmt är för varmt? 30 grader? 45?
Jag har låtit bygga en krage som min 130 l Thermobar står i efter att en unghäst ställt sig i 2 stycken..Alla är intressanta så länge de har ett bra pris och är hållbara. Är lite orolig att min häst kommer försöka massakera den jag köper Så kanske är värt att lägga extra på en mer hållbar?
Där ser man! Då hade det nog varit ett bra köp för mig. Mina föredrar varmt vatten, gärna 40-50 grader vintertid.Såpass varmt atr den ena hästen föredrog att dricka smutsvatten från en lerpöl. Vattnet känns väldigt ljummet mot handen och en poolrermometer som jag hade i visade 18 grader.
Dom vill kanske ha några tepåsar i också.Där ser man! Då hade det nog varit ett bra köp för mig. Mina föredrar varmt vatten, gärna 40-50 grader vintertid.
Haha nä, men gärna betforDom vill kanske ha några tepåsar i också.
Jag har låtit bygga en krage som min 130 l Thermobar står i efter att en unghäst ställt sig i 2 stycken..
Övre kanten är nu på kanske 80 cm höjd.