Vilken sexleksak ska man köpa?

athena_arabians

Trådstartare
Eftersom jag är särbo började jag titta på sexleksaker efter att en av relationstrådarna kommit in på ämnet. En Rabbit införskaffades och hoppsan :o :banana::up:

Men omväxling förnöjer ju så vad mer roligt och bra ska en satsa på? Forumet är ju dominerat av kvinnor men kom gärna med tips på leksaker för män också :)

Eftersom jag är särbo började jag titta på sexleksaker efter att en av relationstrådarna kommit in på ämnet. En Rabbit införskaffades och hoppsan :o :banana::up:

Men omväxling förnöjer ju så vad mer roligt och bra ska en satsa på? Forumet är ju dominerat av kvinnor men kom gärna med tips på leksaker för män också :)
Penisring med eller utan vibrator och/eller klitorisplupp. Har jag hört ska varavi trevligt alltså. :angel:

Vad behöver det ha med saken att göra? Jag bor med min partner och vi hänger 4-5 kvällar i veckan men det innebär inte att våra respektive sexliv är perfekt synkade och alltid inbegriper varandra.

För min del har det jäkligt mycket med saken att göra, jag tänder bara ordentligt när jag har en kropp bredvid mig och när jag är själv räcker inte händerna. Klart att man kan ha leksaker även om man bor ihop.

Dvs min personliga situation i min trådstart.

Liknande trådar

Kropp & Själ Allting känns så meningslöst. Jag försöker planera, ha mål som jag kan jobba mot. Men allting bara faller pladask hur jag än gör och...
2
Svar
21
· Visningar
3 120
Senast: Martenix
·
Hästhantering Har fått hem en ny häst för ca 1 månad sedan. Först trodde jag att hästen bara var snäll och medgörlig. Men nu efter den här tiden...
Svar
11
· Visningar
2 140
Senast: carriemma
·
Övr. Hund Min valp har nu hunnit bli 15 veckor och har ända tills för ca 3-4 dagar sedan alltid kunnat vara lös. Jag har inte behövt vara orolig...
Svar
17
· Visningar
5 166
Senast: Grålly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama