Vilken otur jag har! *muttrar*

Reykur

Trådstartare
Nu sitter jag och väntar på min skjuts till veterinären.
Jag kom just hem från mitt nattjobb och möts i dörren av en katt med blodigt öra, och en bit hängande..
Jag hoppas verkligen verkligen de kan fixa ihop det så det blir fint...
Vilken otur min lilla Oscar har, en riktig otursfågel är han! :(

Sv: Vilken otur jag har! *muttrar*

Men emma då, vilken lite strulis du fått tag på:( Hur har d gått? Tror du han har fightats eller har han gjort sig illa på något annat?
Hoppas d går bra!
Du får fundera på att skaffa ett madrasserat rum och föda upp kisse på dropp:crazy:;)

På grund av olyckliga omständigheter flyttade min syster in till mig för några veckor sedan med sina katter. Jag ställer upp för min familj, vad som än händer. behöver min syster någonstans att bo är hon självklart välkommen hit. Vi har haft dem åtskillda och sammanfört dem mycket försiktigt, och endast under uppsikt. Det har gått jättebra, och vi har 130 kvadrat för dem att röra sig på.
Under de 5 obevakade minuter de var tillsammans medans min syster gick till bussen och jag från den samma har detta hänt, troligen har han åkt på lite däng och fastnat i en klo. (Klippta klor dock)

Veterinären kunde tyvärr inte laga Oscars öra, men det kan hända att det läker ihop bra.. Gör det inte det så, nåväl. Utställning är totalt underordnat, huvudsaken är att han är en lycklig välmående katt. Vilket han är med eller utan öronbit.

oj en sån otur du har! bara att de lyckades hamna i slagsmål är otur i sig, och sen är det ännu mera otur att slagsmålet ledde till en sådan ordentlig skada. Får hoppas han gjort av med alla sin otur nu då. Hur många liv har han kvar?

emma111.jpg

Snygg va? :cool:
Veterinären har klippt bort fliken och tvättat rent det. Hoppas det läker bra. :)

Lite mindre Gremlin nu;) D där läker på ett kick, öron är tacksamma:idea:

Mina gremlins hälsar krya på sig å fnissar lite åt honom att han sabbat stoltheten;)

Liknande trådar

Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
522
Senast: Grazing
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 428
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 635
Senast: Shaggy
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Dagens nagellack!
  • Valet i USA