vilken klubb ska man tävla för?

Sv: vilken klubb ska man tävla för?

De har folk som gärna gör det redan :) Vet inte exakt hur det funkar, men tror det är någon form av "poäng-system" om jag fattat det rätt, så när de fått ihop ett visst antal poäng får de en gratis träning eller liknande. Typ som de gör på Gärds :)

Men ni kan väl göra annat än just vara funktionärer tävlingar?

Ja du kan hjälpa till med förberedelser dagen innan tävlingar IBLAND, men då detta är en ridskola är det inte alltid så, utan det är ju själva tävlingsdagarna de behöver hjälp såklart !

Oki. Jag har mest erfarenhet av fälttävlan (i klubb utan ridskola) och då är det så apmycket att göra innan, mina päron brukar ta semester :p

Liknande trådar

Träning Hej! Jag köpte i mars -18, min första häst. En riktig rallyräka som jag främst tänkt tävla hoppning men även dressyr med. Han står nu på...
2
Svar
22
· Visningar
3 609
Senast: mackan
·
Tävling Tävla för flera olika klubbar? Kan man göra det? Jag har alltid tidigare tävlat för min gamla hemma klubb men ska nu efter flera års...
Svar
4
· Visningar
1 576
Senast: Ottilia
·
Hästmänniskan Jag har ett problem. Jag har idag två hästar, en som är min egen och en som jag har på foder. Min är en islandshäst som gått femgång och...
Svar
12
· Visningar
1 683
Senast: whattodo
·
Dressyr Har i ca20 år (hu va gammal jag är:o) ridit o tävlat för samma klubb. Funderar nu på att byta klubb. Varför? Jo det finns ingen kvar...
2
Svar
20
· Visningar
2 892
Senast: G Arwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar