Vilken kavaj?

HannaPP

Trådstartare
Min dotter ska tävla lokal dressyr på lördag en LC bara, det är deras första dressyrtävling, hon har bara hopptävlat förut. Viken kavaj ska hon ha? Den grå har hon haft i hoppningen, funkar den i dressyr med? den blå är väl en dressyr kavaj men är den snygg? Viken ska hon ha tycker ni?

[
26783205.jpg

26783204.jpg

Sv: Vilken kavaj?

Den grå ser mer figursydd ut så jag tycker nog den, det ger ett bättre intryck och är lättare för domaren att se hur ryttaren inverkar och sitter.:)

Fast den blå är väldigt figursydd men längre det syns nog bara dåligt, men den du tycker inte den grå är för "Hopp" inriktat?. Ingen mer som har en åsikt?

Nja, Jag tycker det är fint med grått men visst är den mer hoppinriktad.

Jag tycker ändå den gråa, den var finast.

Den grå ser snyggare ut i modellen. Den blå hade jag bytt knappar på tror det skulle få den att se exklusivare ut ev även tagit bort en den ser lite ut som en regnjacka på bilden.

Jag skulle absolut ta den blå, just för att den är lite längre och mer stilren.
Hoppas det går bra på tävlingen!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 421
Senast: hhere
·
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
2 171

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka