Vilken hästmassör ska jag välja?!

Iliaca

Trådstartare
Jag tänkte ta ut en hästmassör som tittar på min häst eftersom hon är spänd i musklerna. Har hittat två, men kan inte bestämma mig för vilken jag ska välja. Båda har jobbat ett antal år och verkar seriösa. Den ena har gått på Axelsons och den andra på något som heter ATShästutbildningar. De kostar lika mycket så den stora skillnaden är utbildningen.

Spontant känner jag att Axelsons känns gediget och pålitligt. Den andra utbildningen känner jag inte till sen förut (någon som vet något om den?), men när jag tittade på deras hemsida så kändes det som att man har en sympatisk inställning till hästar och ger ett seriöst intryck. Vilken av dessa skulle ni andra välja?

Sv: Vilken hästmassör ska jag välja?!

Varför inte prova båda? Så klart inte samtidigt utan en och en med 1 månads mellanrum.
Sen kan du ju själv avgöra vilken du tycker var bäst.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu behöver jag lite hjälp! Jag ska köpa häst och har nu två som jag verkligen tycker om. De är helt olika och jag har så förbannat...
2
Svar
27
· Visningar
3 237
Senast: Totola
·
Hästmänniskan Skriver den här tråden både för att få nerskrivet för- och nackdelar med de olika stallen samt kanske få några fler infallsvinklar av er...
Svar
15
· Visningar
1 599
Hästvård Vet inte om man får fråga om sådant här. Antar att det inte får skrivas namn iallafall. Men jag behöver hjälp. Som ny hästägare har...
Svar
5
· Visningar
2 467
Senast: lakrits
·
Ridning Akademisk Ridkonst á la IngelaH Att jag skriver just ”Akademisk Ridkonst á la IngelaH”, beror på att det finns tusen och åter tusen...
Svar
14
· Visningar
1 841
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka